♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghane.mina

♥♥̉̉̉♥mina♥♥̉̉̉♥

asheghane.mina

http://asheghane.mina.loxblog.com

♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

عشق من...

♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

به وبلاگ من خیلی خیلی خوش اومدید

♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

عشق من...

همه چيز را بخاطر تو دوست دارم من غم را در سكوت ،سكوت را در شب،شب را در بستر ،بستر را براي انديشيدن به تو دوست ميدارم من عشق را در اميد ،اميد را در تو ،تو را در دل، دل را در موقع تپيدن به خاطر تو دوست دارم . من خزان را به خاطر رنگش، و بهار را به خاطر شكوفه هايش و خدايي كه دل را براي تپش ،تپش را در پاسخ ،پاسخ را در چشمان قشنگ تو براي عصيان زندگي آفريد دوستدارم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 27 / 9 / 1391برچسب:,;ساعت1:41;توسط ♥♥̉̉̉♥mina♥♥̉̉̉♥; | |